kho Lanta

27 november 2015 - Koh Lanta, Thailand

25/27-11-15
Met de ferry van Ao Nang naar Kho Lanta. Een tocht van 3 uur. Werd af en toe op zee gestopt, omdat er vanaf alle eilandjes weer mensen naar de ferry werden gebracht. Was wel bijzonder. kHo Lanta is een geweldig mooi eiland. Een van de mooiste plaatsen, waar wij geweest zijn. Via de receptie van hotel toch met kopie paspoort een brommer geregeld. Benzine wordt hier verstrekt in whiskyflessen, heeft nog de zelfde kleur ook. Het hele eiland in 2 dagen rond gereden. De oostkant is ook mooi, daar ligt het old village. Aan de westkant zijn de toeristen aan de oostkant de locals. Vandaag een tocht, via een nationaal park, naar het uiterste zuidelijke punt van het eiland en lekker gezwommen in zee. Was een geweldig mooie tocht, met mooie uitkijkpunten over zee. Ook nog gestopt bij een rubberplantage. Voor de liefhebbers er zijn hier in de haven maar zo 10 visrestaurants naast elkaar. Het hotel is ook prima met een zwembad en gelegen aan het strand. Als wij ooit nog naar Thailand gaan, komen wij hier zeker terug. Morgen om 10.00 uur, met een mini-van, voor 2 overnachtingen naar Krabi stad.

1. Alieke:
    27 november 2015
    Gaaf gaaf gaaf!! Wat een prachtig gebied! Leuk dat jullie rond konden touren met de scooter! Grappig dat die benzine zo in die wisky fles zit! Best handig! Leuk die foto's erbij! Goeie tip voor onze reis dus? . Xxxxxxxx Thimo en Alieke
  2. Thea en Alexander:
    27 november 2015
    Maken jullie tzt een kalender van die prachtige foto's van het landschap? Kun je blijvend nagenieten... Mooi hoor wat jullie zien en ervaren!
  3. Anita en Wim:
    29 november 2015
    Wat mooi allemaal, zoveel indrukken.
    Geniet er nog maar lekker van.
    Wij hebben vanochtend om 04.30 uur (lekkere tijd) Suzan van Schiphol gehaald. Vol verhalen over Nieuw Zeeland. Was er wel een beetje koud geweest. Dat ziet er bij jullie beter uit!
  4. Leo:
    30 november 2015
    Klink allemaal geweldig. Mooie foto's. De temperatuur zal wel beter zijn dan bij ons. Wij gaan langzaam de winter in.
    Geniet ze.