Krabi- Bangkok

2 december 2015 - Bangkok, Thailand

2 dagen in Krabi stad geweest. Is genoeg te doen en mooie omgeving. Hadden hotel met uitzicht over rivier. Zijn met een longtail-boot naar de poort van Krabi gevaren. Dit zijn 2 grote krijtrotsen. Gevaren via een "kanaal"  door een mangrovebos. Ook een grot aangedaan in een van de grote krijtrotsen. Was aardig om te zien en had ook weer mooi lichtinval door opening in plafond. De aapjes kwamen wel erg dichtbij. Wij zouden nog naar een viskwekerij varen,  maar er kwam een buitje aanzetten, en de bootsman, durfde het niet aan om door te varen. Betekende dus einde tripje. De verkeerslichten in  Krabi zijn kenbaar middels enorme dieren die de verkeerslichten " vasthouden" geeft een beetje sfeer in de stad. Ook een doodlopende voetgangers oversteekplaats getroffen.  Van Krabi met vliegtuig naar Bangkok. Goed en snel verlopen. In Bangkok nog 2 dagen gesjouwd en lekker aan het zwembad gelegen. Nog een paar leuke foto's gemaakt. Ik wilde nog een nieuwe auto kopen, de verlengde, maar die hadden ze alleen nog maar in zwart. Aangetroffen in het meest exclusieve mall van Thailand, te koop: Austin Martin, RR, exclusieve  BMW, Masserati, Bentley en nog wat van dat spul. Bizar wat je daar allemaal ziet, en groot dat de winkels daar zijn. Wij gaan straks even lekker eten, en ons voorbereiden op het vertrek vannacht. Wij kijken terug op een hele fijne en leuke vakantie. Wij willen jullie bedanken voor de leuke reacties en tot ziens.