Ao Nang

24 november 2015 - Krabi, Thailand

22/24-11-15
Wij zitten in de buurt van het "Scheveningen" van Krabi. Waren voornemens om een brommer te huren. Dat hebben wij niet gedaan, want bij elke verhuurder moesten wij ons paspoort inleveren, met een kopie nam men geen genoegen. Na duidelijk gemaakt te hebben dat dit niet mag, werd even duidelijk gemaakt "hier zijn de regels om dat wel te doen". Wij hadden genoeg gelezen, dat je paspoort dan als presmiddel gebruikt wordt om niet veroorzaakte schade of "technisch gebrek", te laten betalen. Zonder paspoort kom je het land niet uit en men betaald dan, om problemen te voorkomen. Tevens een geweldig instrument om op deze wijze slachtoffer te worden van identiteitsfraude. Goed toch heerlijk aan de boulevard gelopen, vanwaar tig bootjes richting alle eilandjes en stranden gaan. Wilden wij vandaag ook gaan doen,  maar het is al de hele dag regenachtig maar zeker niet koud. Met de poncho om, lekker langs het strand gelopen naar het shellbeach.  Vanavond de shuttlebus van het resort en gaan aan de boulevard van Ao Nang eten en flaneren. Erg druk en tig eettentjes en bars.  Transgenders en travestieten zijn druk in de weer om je allerlei bars in te krijgen.
Lekker gegeten met uitzicht boulevard en zee. Daarna, jawel weer in de zijspan, naar het resort. Kaartjes geregeld voor de oversteek met de ferry naar Ko Lantha. Hopen wel dat morgen de zon weer gaat schijnen, al is het maar voor de mooie foto's, want koud is het niet.

1. Leo:
    25 november 2015
    Je moet blijven opletten. Voor je het weet ben je de klos. Verder ziet het er allemaal mooi uit. Krijg ook weer zin in een reisje.
    Geniet ze.