Bankrut

18 november 2015 - Tambon Ang Thong, Thailand

Bij navraag bleek dat wij dichter bij Bankrut zaten dan Prchuap-Kiri-Kan. Dus maar met de trein daar naar toe gegaan, welke namelijk stopte in dat plaatsje. Na aankomst, gelukkig maar 1,5 uur vertraging, wilden wij met een taxi naar de volgende locatie. Dat ging hem niet worden en dat werd een bromfiets met zijspan. Wij met koffers daarin en ons 8 km verder af laten zetten. Gewoon geweldig, hebben wij dat vervoermiddel ook gehad. Het brommertje was volgens mij een jaar of 25 oud en rammelde hier en daar wat. Voordeel zijn max snelheid was nog, maar geschat, 15 km/h. Weer een geweldig mooie omgeving met weinig toeristen. Resort ligt aan het strand en heeft een mooi zwembad. Bromfiets gehuurd en de omgeving weer verkent. Moeten tanken en dan laat je er gewoon 2 flessen benzine (cola) ingooien. Dat is hier de normaalste zaak van de wereld. Vanmorgen vroeg opgestaan om de zonsopkomst tte zien. Vandaag ook treinkaartjes gehaald voor de rest van de reis. Hebben nu gekozen voor een airco-coupe met "relaxstoelen".  Vandaag minde warm en nu tegen de avond steekt er ineens een aardige wind op. Ook wel weer even lekker.  Nu 2 dagen op doorreis naar westkust omgeving Krabi en eilanden.

1. Wil:
    Wat een mooie fotos.
    Hier storm en regen.
    Volgens mij kan de auto weg.
  2. Marije:
    18 november 2015
    lieve foto op die scooter! Ziet er weer lekker uit xxxxxxxxxxx
  3. Hannie en Jan:
    Wat een prachtige foto's>
    Lekker genieten.
  4. Alieke:
    19 november 2015
    Heb je dat echt gedaan papa?! In een zijspan?! Haha. Die had ik niet zien aankomen! Wel hele leuke ervaring! Hele leuke foto's weer! En ik ben het met marij eens hele lieve foto op de scooter samen! Xxxx
  5. Anita en Wim:
    20 november 2015
    Wat een prachtige foto's en wat een leuk verhaal. We zijn verkocht!
    Is eens iets anders als met de cabrio naar Frankrijk.

Geniet er nog even van!
  6. Leo:
    22 november 2015
    Ziet er allemaal mooi uit. En dat allemaal op de bromfiets. We zien straks de foto's wel. Geniet ze.